Більшістю сучасних психологів проблема розвитку обдарованої дитини розглядається у контексті розкриття її творчого потенціалу, розвитку інтелектуальних здібностей, а також формування особистісно-мотиваційної сфери.
К.Д.Ушинський писав про те, що дитина, яка отримала від народження щасливе поєднання інтелектуальних і творчих здібностей, має можливість скористатися ними у майбутньому. Креативність – це одна з найголовніших умов розкріпачення свідомості – її вихід за межі наявного чуттєвого буття, піднесений, узагальнено-позачасовий погляд на речі, це крок свідомості за обрій усталеного, у світ свободи та творчості. Виховання креативної особистості - це проблема виховання, над якою працює наша школа. Для цього використовуємо різні форми та методи роботи з обдарованими дітьми.
Учні 5 і 6 класів, щоб спробувати свої сили і розкрити свої таланти, взяли участь у дослідницько - пошуковому проекті. Керівник проекту - бібліотекарка школи Глущенко Ірина Іванівна. Діти працювали над темою "Весна". Вони працювали в таких сферах як мистецтво, народознавство, природознавство, література.
І ось результат - "Весняні фантазії".
Цікаво розповідали учні про народні свята, приказки, прислів'я, прикмети. Широко представлена тема "Весна" в літературі і мистецтві. Дітлахи познайомилися з творчістю сільських митців: поета - аматора Гали В.І. і художника - аматора Терещенка В.С. ( нині покійного ).
Свої вірші читали і учні 5 та 6 класу.
Особливо хочеться відмітити ученицю 5 класу Губарчук Руслану.
Дівчина добре вчиться і широко обдарована дитина. Сьогодні читала присутнім свої вірші і казку про весну.
Учасники проекту презентували свою роботу учням початкової школи. Малюки - вдячні глядачі і слухачі. Їм завжди цікаво.
Глядачі
Власні вірші читає учениця 6 класу Настя С.
Свої вірші читає учень 6 класу Андрій Т.
Свої доробки презентує учениця 5 класу Руслана Г.
|