Роки навчання в гімназії – період інтенсивного розвитку і становлення особистості, коли формується світогляд, характер людини, коли вона обирає життєвий шлях. Тому на особливу увагу заслуговують проблеми адаптації учнів, без якої неможлива справжня самореалізація молодої людини.
Саме тому педагогічний колектив гімназії завжди тримає в полі зору це питання.
Гарна адаптація учня-першокласника-необхідна умова успішності, без відчуття дискомфорту і постійного напруження.
Знайомство класовода з майбутніми першокласниками відбувається в дитячому садку, потім в гімназії проводяться заняття « Майбутнього школярика». В цей час проводиться значна робота з батьками. В перші дні навчального року вивчаються індивідуальні інтелектуальні та фізичні особливості кожної дитини.
Вчителі середньої ланки відвідують уроки в початкових класах. Класовод готує « психологічні паспорти» на кожного учня, які передаються класному керівнику.
Протягом всіх років навчання ведуться соціальні паспорти на кожного учня. Так як наповнюваність класів невелика, то ця робота ведеться неформально, що дає позитивні результати. В гімназії немає учнів, які перебувають на обліку в кримінальній міліції в справах неповнолітніх.
Створено всі умови для комфортного перебування кожного учня в гімназії. Вчителі активно використовують різноманітні форми підвищення мотивації учнів до навчання. В позаурочний час працюють гуртки за інтересами, проводиться цікава позакласна робота. Класні керівники уважно слідкують за конфліктними ситуаціями в учнівських колективах, надають їм психологічну допомогу для їх усунення.
Активно використовується педагогічний потенціал батьківського комітету для впливу на учнів, схильних до порушення дисципліни. Для батьків організована робота батьківського лекторію, де розглядаються різні проблемні питання по вихованню підростаючого покоління ( бродяжництво, насильство в сім’ї, шкідливі звички т.д.)
Педагогічний колектив гімназії постійно тримає під контролем питання прав дитини на життя, охорону здоров’я, освіту, соціальний захист та всебічний розвиток особистості.
Атмосфера в гімназії забезпечує хороший рівень міжособистісних стосунків. 85% учнів вважають, що стосунки між учнями хороші, 92% назвали стосунки між учнями і вчителями хорошими.