Співпраця гімназії, сім’ї, дошкільного закладу, громадськості
Роки навчання в гімназії – період інтенсивного розвитку і становлення особистості, коли формується світогляд, характер людини, коли вона обирає життєвий шлях. Тому на особливу увагу заслуговують проблеми адаптації учнів, без якої неможлива справжня самореалізація молодої людини.
Саме тому педагогічний колектив гімназії завжди тримає в полі зору це питання.
Гарна адаптація учня-першокласника-необхідна умова успішності, без відчуття дискомфорту і постійного напруження.
Саме тому педагогічний колектив гімназії завжди тримає в полі зору це питання.
Гарна адаптація учня-першокласника-необхідна умова успішності, без відчуття дискомфорту і постійного напруження.
![]() |
Вчителі середньої ланки відвідують уроки в початкових класах. Класовод готує « психологічні паспорти» на кожного учня, які передаються класному керівнику.
Протягом всіх років навчання ведуться соціальні паспорти на кожного учня. Так як наповнюваність класів невелика, то ця робота ведеться неформально, що дає позитивні результати. В гімназії немає учнів, які перебувають на обліку в кримінальній міліції в справах неповнолітніх.
![]() |
Активно використовується педагогічний потенціал батьківського комітету для впливу на учнів, схильних до порушення дисципліни. Для батьків організована робота батьківського лекторію, де розглядаються різні проблемні питання по вихованню підростаючого покоління ( бродяжництво, насильство в сім’ї, шкідливі звички т.д.)
Педагогічний колектив гімназії постійно тримає під контролем питання прав дитини на життя, охорону здоров’я, освіту, соціальний захист та всебічний розвиток особистості.
![]() |