Головна | Реєстрація | Вхід | RSSВівторок, 19.03.2024, 08:47

Меню сайту
Категорії
Новини нашої гімназії [281]
Тут можна дізнатися про деякі події з життя гімназії
Новини освіти [105]
В цій категорії знаходяться матеріали про освіту України
Привітання. Запрошення. Оголошення [88]
Про все на світі [56]
Для вас, випускники гімназії! [84]
Корисні посилання і новини
До відома батьків [33]
Інтернет - безпека

В лютому відмічають Міжнародний День безпечного інтернету. Рекомендовані інформаційні ресурси:

Сайт Онляндія – безпечна веб-країна

Сайт про безпеку в Інтернеті від Google

Посібник «Освіта в сфері прав людини в Інтернеті»

Онлайн курс «Права людини та Інтернет»

Тренінгові вправи з безпечної поведінки в Інтернеті для дітей та молоді

Безпека і права



Безпека для малих і дорослих

"Я маю право"
Загальнонаціональний правопросвітницький проект
Онлайн школа
Віртуальна майстерня
Міні - чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша кнопка

Форма входу

Неймовірно, але факт


Як в умі множити на 11?

Як швидко в умі множити двозначні числа на 11?
Все просто!
Підсумуйте першу і другу цифру числа, яке збираєтесь множити на 11, і поставте суму цифр посередині. Число, що вийшло з трьох цифр і є результат.
У разі,  якщо сума цифр виявиться більше 10, наприклад 14, то додайте 1 до першої цифри, а 4 поставите посередині.

Ось приклади, з яких  все стане ясно:


15 x 11 = 1 ( 1 + 5 ) 5 = 165
27 x 11 = 2 ( 2 + 7 ) 7 = 297
48 x 11 = 4 ( 4 + 8 ) 8 = 4 ( 12 ) 8 = ( 4 +1 ) ( 2 ) 8 = 528

 

 

 

 

 

На Черкащині є диво-школа, де зовсім не хворіють діти

 

На Черкащині діє школа, де вже 6 років не було карантину.

Драбівецький навчально-виховний комплекс на Черкащині називають «Школою здоров’я». Тут навіть кольори парт у класах дібрані відповідно до темпераменту школярів.

Для молодших – сонячний, аби активізувати малечу. Для старших – відтінки зеленого та блакитного.

На кожній парті – тарілочка з горіхами, каштанами та кубиками з різного дерева – і масаж, і енергетика деревини. Геометричні фігури та кольорові вогники на стінах – для гімнастики очей.

Втомився на уроці сидіти – можеш без дозволу вчителя перейти за парту-пюпітр. Протягом уроку дитина повинна тричі встати – полічили в школі. Для цього на нитках до стелі підвішують завдання, аби школяр добре потягнувся за ним. Розслабитись або зібрати до купи думки допомагає функціональна музика.

У садочку, що діє при школі, двічі на день малюки ходять по горіхах, каштанах, камінцях і солі. Вихователі кажуть, сіль – альтернатива обливанню, активізує життєдіяльність усіх клітин організму.

Змалку кожен вихованець має власний Паспорт здоров’я. У ньому – інформація про щеплення, артеріальний тиск, стан серцево-судинної, травної систем та опорно-рухового апарату.

У закладі дітям роблять масаж, займаються вони на дошці Євминова.

Фітобар – улюблене місце школярів, куди вони збігаються після другого уроку. Деякі цілющі трави самі вирощують на присадибній ділянці, інші купують в аптеці. Вітамінні чаї п’ють усі, спеціалізовані – за призначенням лікаря.

Тут крім основних предметів вивчають валеологію, фітотерапію, основи фармакології, психологію взаєморозуміння. Педагоги разом із учнями займаються науковою роботою і застосовують розробки на практиці.

12 років тому, коли почали оздоровчу практику, часто хворіли 80 % дітей. Тепер карантинів тут не буває, а у 2002- му виграли конкурс серед півтори сотні шкіл України. І за останні 10 років більше 30 -ти випускників пов’язали свою професію з медициною.

 

За матеріалами:  http://pedpresa.ua/27710.html

 

 

 

 


Ви це знаєте?

 

  •        Щоб на дубі виросли жолуді, йому повинно виповнитися як мінімум 50 років;
  •      У бджіл п'ять очей;

  •      У казино Лас-Вегаса немає годинника;

  •      У мурашки найбільший з усіх живих істот мозок. По відношенню до тіла, зрозуміло;
  •      Щопонеділка трапляється на 25% більше травм спини і на 33% більше серцевих нападів;
  •       Кожен день в світі з'являється в середньому 33 нових продукта. 13 з них - іграшки;
  •      Мозок неандертальця був більший, ніж у нас з Вами;
  •      Комари перш за все звертають увагу на  людей, які недавно їли банани;
  •      Полярні ведмеді можуть бігати зі швидкістю 40 км / год;
  •      У період з 1955 по 1973 р. СРСР, США і Великобританія провели 960 ядерних випробувань;
  •      Богомол - єдина комаха, яка може повертати голову;
  •      У світі розкривається тільки 1 крадіжка з 7;
  •      Тільки 55% американців знають, що Сонце - зірка;
  •      Кожну хвилину у світі відбувається 2 землетруси;
  •      В середньому людина за все життя проводить два тижні в очікуванні зміни сигналу світлофора.

 

 

 

 

 

Вимірювання дороги кроками

 

Лінійка або сантиметрова стрічка не завжди є під руками, і корисно вміти інколи без них обходитися, роблячи приблизні виміри.
Міряти більш менш довгі відстані, наприклад під час екскурсій, найпростіше кроками.
Для цього потрібно знати довжину свого кроку і уміти рахувати кроки.
Звичайно, вони не завжди однакові: ми можемо робити дрібні кроки, можемо за бажання крокувати і широко.
Але все таки при звичайній ходьбі ми робимо кроки приблизно однієї довжини, і якщо знати середню їх довжину, то можна без великої помилки вимірювати відстань кроками.
Щоб взнати довжину свого середнього кроку, треба виміряти довжину багатьох кроків разом і обчислити звідси довжину одного.
При цьому, зрозуміло, не можна вже обійтися без мірної стрічки або шнура.
Витягніть стрічку на рівному місці і відміряйте відстань в 20 м. Накресліть цю лінію на землі і приберіть стрічку. Тепер пройдіть по лінії звичайним кроком і злічіть число зроблених кроків. Можливо, що крок не укладеться в ціле число разів на відміряній довжині. Тоді, якщо залишок коротший за половину довжини кроку, його можна просто відкинути; якщо ж довший за напівкрок, залишок рахують за цілий крок. Розділивши загальну довжину 20 м на число кроків, отримаємо середню довжину одного кроку. Це число треба запам'ятати, щоб, у разі потреби, користуватися ним для вимірів.
Щоб при рахунку кроків не збитися, можна — особливо на довгих відстанях — вести рахунок таким чином.
Рахують кроки лише до 10; долічивши до цього числа, загинають один палець лівої руки. Коли всі пальці лівої руки заломлені, тобто пройдено 50 кроків, загинають один палець на правій руці. Так можна вести рахунок до 250, після чого починають заново, запам'ятовуючи, скільки разів були заломлені всі пальці правої руки.
Якщо, наприклад, пройшовши деяку відстань, ви загнули всі пальці правої руки двічі і до кінця дороги у вас виявляться заломленими на правій руці три пальці, а на лівій — чотири, то вами зроблено було кроків

2 X 250 + 3 X 50 + 4 X 10 = 690.

Сюди потрібно додати ще ті декілька кроків, які зроблені після того, як був заломлений востаннє палець лівої руки.

Відзначимо попутно наступне старе правило:

довжина середнього кроку дорослої людини дорівнює половині відстані від підлоги до очей

Інше старовинне практичне правило відноситься до швидкості ходьби:

людина проходе за годину стільки кілометрів, скільки кроків робить вона за 3 секунди.
  • Легко показати, що правило це правильне лише для певної довжини кроку і притому для досить великого кроку. 

Насправді:

хай довжина кроку х м, а число кроків в 3 секунди рівне n.

Тоді в 3 секунди пішохід робить nх м, а за годину ( 3600 секунд ) —1200 nх м, або 1,1 nх км.

Щоб дорога ця дорівнювала числу кроків, що робляться в 3 секунди, повинна існувати рівність:

1,2 nх = n, або 1,2 х = 1.

Звідси х = 0,83 м.

Якщо вірне попереднє правило про залежність довжини кроку від росту людини, то друге правило, що зараз розглядається, виправдовується лише для людей середнього росту — близько 175 см

 

 

 

 

Живий масштаб

Для обміру предметів середньої величини, не маючи під рукою метрової лінійки або стрічки, можна чинити так.
Треба натягнути мотузку або відміряти палицю від кінця простягнутою в бік руки до протилежного плеча - це і є у дорослої людини приблизна довжина метра.

Інший спосіб отримати приблизну довжину метра полягає в тому, щоб відкласти по прямій лінії шість «чвертей», тобто шість відстаней між кінцями великого і вказівного пальців, розставлених як можна ширше ( а ).
 Остання вказівка вводить нас в мистецтво міряти «голими руками»; для цього необхідно лише попередньо виміряти кисть своєї руки і твердо запам'ятати результати вимірів.





Що ж треба виміряти в кисті своєї руки?

 
Перш за все ширину долоні, як показано на рис. б.
У дорослої людини вона дорівнює приблизно 10 см; у вас вона, можливо, менше, і ви повинні знати, на скільки саме менше.

Потім потрібно виміряти, яка у вас відстань між кінцями середнього і вказівного пальців, розсунутих можливо як найширше (рис. в).

Далі, корисно знати довжину свого вказівного пальця, міряючи від основи великого пальця, як зазначено на рис. г.

І нарешті, виміряйте відстань від кінців великого пальця і мізинця, коли вони широко розставлені, як на рис. д.

Користуючись цим «живим масштабом», ви можете робити приблизний вимір дрібних предметів.

 

 

 

Вимірювання за допомогою монет

 

Хорошу службу також можуть послужити наші мідні (бронзові) монети сучасного карбування.
Не багатьом відомо, що поперечник копійчаної монети в точності дорівнює 1 1/2 см, а п'ятака - 2 1/2 см, так що покладені поруч обидві монети дають 4 см.

Значить, якщо у вас є при собі кілька мідних монет, то ви зможете досить точно окреслити такі довжини:



 
Копійка ………………………. 1 1/2 см
П'ятак …………………………..2 1/2 «
Дві копійчані монети ……. 3 «
П'ятак і копійка …………….. 4 «
Два п'ятаки ……………………5 «
і т. д.

Віднявши від ширини п'ятака ширину копійчаної монети, отримаєте рівно 1 см.
Якщо п'ятака і копійки у вас не виявиться, а будуть тільки 2-копійчана і 3-копійчана монети, то і вони можуть до певної міри виручити вас, якщо запам'ятаєте твердо, що покладені поруч обидві монети дають 4 см.


Зігнувши 4-сантиметрову паперову смужку навпіл і потім ще раз навпіл, отримаєте масштаб з 4 см.

Ви бачите, що при відомій підготовці та винахідливості ви і без мірної лінійки можете робити придатні для практики вимірювання. 
 
До цього корисно буде додати ще, що наші мідні (бронзові) монети можуть служити при потребі не тільки масштабом, але і зручними важками для відважування вантажів.
 
Нові, непотерті мідні монети сучасного карбування важать стільки грамів, скільки позначено на них копійок: копійчана монета-1 г, 2-копійчана - 2г і т. д.
Вага монет, що були у вжитку, незначно відступає від цих норм. 
Так як в побуті часто не буває під рукою саме дрібних гирьок в 1-10 г, то знання зазначених зараз співвідношень може вельми стати в нагоді.

 

 


 

 

Що значить дивитися головою? 

Важка газета

                               
                              Нажміть, будь ласка, на картинку

 

 

 

 

 

 

Кольорові гори Китаю
 Чи насправді існують такі пагорби і де їх можна побачити?
Хоч у це і важко повірити, але гори справжні - справжнісінькі. 
Розташовані вони в Китайській провінції Ганьсу, неподалік містечка Чжаньє. 

Існує 2 версії назви гір: 
1. Danxia landform (ландшафти Денксія)
2. Гори Рожевих хмар
Раніше провінція Ганьсу була надзвичайно популярною в усьому світі, а містечко Чжаньє - одним із найбагатших міст Китаю. А все через те, що сотні років тому тут пролягав Шовковий шлях. Тисячі мандрівників і торговців щодня милувалися цією неземною красою.
Нашаровуючись і взаємодіючи один з одним, різноманітні породи утворили малюнки химерної форми. На перший погляд складається враження, що це творіння пензля художника.
Висота цих фантастичних пагорбів - менше 1000 метрів (в середньому 300 - 400 м ). 
А сформувалися вони, як вважають вчені, ще в мезозойський період і зберігають у собі безліч скам'янілостей давніх тварини і рослин: останки динозаврів, скам'янілі яйця величезних рептилій.
Але не лише Китай може похвалитись такими надзвичайними ландшафтами. Такі пагорби також поширені в Австралії, Південній Америці і Центральній Європі. Але жодна з країн не може змагатись у кількості дивних пагорбів з Китаєм.

У 2010 році цей ландшафт Денксія був доданий у всесвітню спадщину Юнеско. Тут під захистом перебуває багато рідкісних тварин і рослин. Територія відкрита для туристів, і ви можете здійснити незабутню прогулянку околицями.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За матеріалами:  http://tochka.net/ua

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       Кумедний експеримент провели японські вчені.

У двох різних кімнатах вони поставили дві однакові рослини, однаково за ними доглядаючи. Два-три рази на день протягом кількох тижнів учені заходили в ці кімнати і спілкувалися з рослинами. Одну квітку невпинно хвалили, розповідали про її унікальність, неповторну красу, корисність. Іншу рослину постійно лаяли, ображали, говорили про те, що вона даремна, потворна, що вона в цьому житті нікому не потрібна. По завершенні експерименту вчені отримали вражаючий результат: квітка, яку хвалили, розквітла ще більше, виросла і стала сильнішою, квітка, яку лаяли - зів'яла, засохла.
      Для дітей велике значення мають слова, які кажуть їм про них батьки. По суті, це установка, з якою людина найчастіше залишається до кінця життя: дитина, якій говорили, що вона  дурна, недотепа, прийме почуте на віру. І це буде надалі визначати її життя: навіщо прагнути до чогось, якщо у людини нічого не вийде. Те, що людина думає про себе, визначає її дії. Наша реальність - те, що ми самі про неї думаємо і говоримо.

Пошук
Новини гімназії
Новини про наше життя в школі
Наш відеозал
Відеоролики про наше життя в школі
Ми тут
Куди звернутись?
Національна дитяча гаряча лінія
***
Захист прав дитини
Для Вас
Електронні журнали та електронні щоденники

free counters
Сайти вчителів






Календар
Архів новин
Корисні посилання
























Prezentacii.com
Ваши линейки на рабочий стол
 © Ласкаво запрошуємо  2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz
Рейтинг@Mail.ru