Особливе місце в удосконаленні навчально-виховного процесу і підвищення педагогічної майстерності вчителів займають відкриті уроки.
Відкриті уроки відносяться до колективних норм методичної роботи. Вони допомагають колективно визначити і на конкретних прикладах показати, які методи, прийоми і педагогічні засоби доцільно використати при вивченні найбільш складних тем програми, як краще використати на уроках Т З Н , як організувати і провести лабораторно-практичні роботи, як при мінімальних затратах навчального часу добитись ефективного засвоєння учнями нового навчального матеріалу, як вчити учнів думати, робити висновки тощо. В школі продовжується панорама відкритих уроків. Сьогодні ми завітаємо на урок з основ здоров'я в початкову школу до вчителя вищої категорії А
...
Читати далі »