Головна | Реєстрація | Вхід | RSSЧетвер, 21.11.2024, 13:41

Меню сайту
Категорії
... батькам [10]
... учням [1]
... вчителям [2]
Поради знаючих людей
Інтернет - безпека

В лютому відмічають Міжнародний День безпечного інтернету. Рекомендовані інформаційні ресурси:

Сайт Онляндія – безпечна веб-країна

Сайт про безпеку в Інтернеті від Google

Посібник «Освіта в сфері прав людини в Інтернеті»

Онлайн курс «Права людини та Інтернет»

Тренінгові вправи з безпечної поведінки в Інтернеті для дітей та молоді

Безпека і права



Безпека для малих і дорослих

"Я маю право"
Загальнонаціональний правопросвітницький проект
Онлайн школа
Віртуальна майстерня
Міні - чат
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Наша кнопка

Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Поради психолога » ... вчителям

Правила спілкування з учнями
При спілкуванні з учнями слід дотримуватися певних правил. Отже, що треба робити, а чого – категорично не можна.

ТРЕБА:
- проявляти незмінну доброзичливість щодо учня, незважаючи на його репутацію і статус;
- проявляти турботу про збереження і підвищення престижу кожного учня;
- давати критичну оцінку конкретних дій, а не особистості в цілому;
- здійснювати контроль за емоційною тональністю розмови з учнями;
- бути готовим вибачитися за помилку;
- виявляти до дитини терпимість;
- виявляти пошану до особистості дитини, підтримувати в ній почуття власної гідності;
- визнавати право дитини бути несхожою на інших;
- проявляти емпатію, прагнути зрозуміти дитину, дивитися на проблему з її позицій, її очима;
- враховувати індивідуально-психологічні й особистісні особливості дитини;
- акцентувати увагу на позитивних якостях дитини;
- дисциплінувати клас за допомогою непрямих дій – перемикання уваги, жарту;
- бути оптимістом.
 
НЕ МОЖНА:
- проявляти дріб’язкову нетерпимість, прискіпливість
(«Як ти сидиш! Поклади руки на парту!»);
- здійснювати дисциплінування шляхом натиску, прямого осуду («Досить показувати, який ти розумний!», «Тобі краще б помовчати і пригадати твою двійку!»);
- вживати загрози, докори, висміювання;
- принижувати гідність;
- використовувати лестощі, показну доброту, обман, залякування із маніпулятивною метою. Діти добре відчувають нещирість.
- не дозволяти домінування експресії песимізму («Нічогісінько ви не вмієте. І що мені з вами робити, не розумію»);
- «заякоряти» проблему дитини, тобто весь час про неї нагадувати.






Джерело: http://www.sh68.dp.ua
Категорія: ... вчителям | Додав: вчителька (27.03.2012)
Переглядів: 2538 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Новини гімназії
Новини про наше життя в школі
Наш відеозал
Відеоролики про наше життя в школі
Ми тут
Куди звернутись?
Національна дитяча гаряча лінія
***
Захист прав дитини
Для Вас
Електронні журнали та електронні щоденники

free counters
Сайти вчителів






Календар
Корисні посилання
























Prezentacii.com
Ваши линейки на рабочий стол
 © Ласкаво запрошуємо  2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz
Рейтинг@Mail.ru