- Прочитайте назви всіх кольорів веселки за алфавітом. (Голубий, жовтий, зелени, оранжевий, синій, фіолетовий, червоний.)
- Чим розрізняються слова лічити і лікувати?
- Складіть (усно) з ними речення.
ІІІ. Закріплення вивченого матеріалу.
1. Подорож у місто Ознак предметів.
- Це трапилось напередодні Нового Року. На Північному Полюсі Дід Мороз і Снігуронька готувалися в дорогу: збиралися привітати всіх людей зі святом. І саме в цей морозний вітерець приніс їм телеграму: «Дуже чекаємо на вас. Ознаки предметів». «А хто такі Ознаки предметів?» - запитав Дід Мороз у Снігуроньки. Вона відповіла: «Ознаки предметів – це… .»
- Як ви думаєте, якою була відповідь Снігуроньки? (Учні повторюють правило про слова – ознаки предметів).
- «О, так! Це дуже важливі слова! Нам неодмінно треба привітати їх зі святом», - сказав Дід Мороз. Він узяв сою чарівну палицю, стукнув нею тричі і вони зі Снігуронькою опинилися у місті Ознак предметів. На головній його площі стояла красуня-ялинка, але на ній не було прикрас. (Використовується малюнок ялинки).
- Щоб прикрасити ялинку в місті, необхідно виконати завдання. (Після кожного виконаного завдання вчитель «чіпляє» іграшку на ялинку).
2. Робота в парах. Складання слів з букв.
3. Каліграфічна хвилинка.
Написання букв З з , з’єднань зл зн за зі та слова зима.
4. Робота з підручником.
Вибіркове списування.
Вправа 257
- Випишіть назви предметів і пов’язані з ними назви ознак (за зразком). - Про яку пору року говориться у тексті вправи? (Про зиму.) - Які ознаки цих пір року? (Використовуються малюнки зимової і літньої природи).
Фізкультхвилинка
5.Робота із загадками.
- Відгадайте загадки і до слів відгадок доберіть ознаки.
- Запишіть їх.
Ø Білий а не цукор, м’який, а не вата, без ніг, а йде. (Сніг)
Ø Тепле й лагідне з неба сміється, яскраве проміння на землю ллє. (Сонце)
Ø В темнім лісі проживає, довгий хвіст пухнастий має. Їй на місці не сидиться, а зовуть її … (лисиця)