Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 03.05.2024, 11:00

Меню сайту
Категорії
Хімія [6]
Історія рідного краю [1]
Різне [4]
Мажара Т.І. [1]
Глущенко І.І. [4]
Терещенко Л.Ф. [33]
Гошина Н.А. [7]
Андрієнко О.В. [3]
Мороз О.А. [3]
Вацкель Г.Г. [9]
Інтернет - безпека

В лютому відмічають Міжнародний День безпечного інтернету. Рекомендовані інформаційні ресурси:

Сайт Онляндія – безпечна веб-країна

Сайт про безпеку в Інтернеті від Google

Посібник «Освіта в сфері прав людини в Інтернеті»

Онлайн курс «Права людини та Інтернет»

Тренінгові вправи з безпечної поведінки в Інтернеті для дітей та молоді

Безпека і права



Безпека для малих і дорослих

"Я маю право"
Загальнонаціональний правопросвітницький проект
Онлайн школа
Віртуальна майстерня
Міні - чат
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Наша кнопка

Форма входу

Педагогічні доробки

Головна » Файли » Конспекти уроків » Мажара Т.І.

Was kann man in den Ferien machen?
27.01.2013, 20:50
Тема:  « Was kann man  in den Ferien machen? »
Клас: 5

Мета:

Активізувати мовний словник учнів новими лексичними одиницями:
der Strand, am Strand liegen, an den Strand gehen, das Boot, Boot fahren, eine Ausstellung besuchen, tauchen, das Zelt, zelten, angeln, die Ausstellung.
Тренувати у вживанні нової лексики.
Ознайомити з  dass – реченнями і навчити вживати їх у мові.
Повторити лексику попереднього уроку і ступені порівняння прикметника „gut".
Розвивати навички підготовленого і непідготовленого усного мовлення.
Розвивати навички аудіювання за темою.
Розвивати навички мовчазного читання з метою знаходження потрібної інформації.
Виховувати бажання вести активний спосіб життя.

Тип уроку: комбінований
Обладнання: аудіо записи, програвач, картки з завданням.

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
1. Повідомлення теми та мети уроку


- Guten Tag Kinder!  Heute sind bei uns viele Lehrer unserer Schule zu Besuch.
Wir sind aber in der Deutschstunde und müssen arbeiten.
Also, wer hat heute Klassendienst?
-    Wer fehlt heute? 
-    Warum? ( якщо є відсутні )
-    Welches Datum ist heute?
-    Welcher Wochentag ist heute?
-    Wie ist das Wetter?
-    Ich glaube, dass ihr gute Laune habt?  Nicht wahr?
-    Wie geht es euch?
-    Singen wir?

Діти співають пісню „Guten Tag!"

Скачати

-    Also, sagt ihr, bitte mir, wie viele Jahreszeiten hat das Jahr?

-    Wie heißen sie?
-    Habt ihr die Ferien?
-    Wann?
-    Was macht ihr in den Ferien?

Гра „Wortigel" ( повторення вивчених на минулому уроці слів і їх правопис )

( на дошці вчитель малює  овал і вписує в нього слово „Die Ferien". Діти називають слова, а вчитель записує їх на дошці ( у дітей на столах закриті словники, книги, зошити ). Запис робиться з помилками. Після того, як всі слова учнів були записані, робиться перевірка правопису учнями. Вчитель за вказівками учнів виправляє помилки ).


Вчитель: Jetzt werden wir ein bisschen träumen, fantasieren. Stellt ihr vor: Jetzt ist Sommer und ihr habt die Sommerferien.
-    Was macht ihr in den Sommerferien?
Und jetzt werden wir die Frage „was kann man hoch in den Ferien machen?" besprechen.
Das Thema unserer Stunde heißt „Was kann man in den Ferien machen?"
Aber zuerst haben wir Mundgymnastik.

2. Mundgymnastik.


Звучить в звукозапису лексика, яка вивчається на сьогоднішньому уроці і раніше вивчена ( всі слова відносяться до теми „Die Ferien" ). Діти повторюють хором.

ІІ. Основна частина уроку
1.    Контроль домашнього завдання 
( здійснюється на протязі всього уроку.
      Завдання:       - лексика попереднього уроку
                     - ступені порівняння прикметника „gut". )


2. Подання лексичного матеріалу

1. Вчитель показує картинки з новим словом, називає  і поміщає на дошці, а діти повторюють його.

2. Впр. № 1 ( стр. 78, підручника Н.Басай „Guten Tag", 2005 ).

3. Вправа „Wie heißt es auf Deutsch?"
- Schaut euch  die Wörter noch an und merkt euch, wie man sie schreibt!
- Macht eure Lehrbücher zu!
- Schaut euch an die Tafel an. Hier gibt es Bilder, aber unter ihnen gibt es keine  Unterschrift. Schreibt, bitte sie!
    ( діти виходять до дошки за бажанням і роблять надписи під картинками).

3. Подання граматичного матеріалу

Пояснення  граматичного матеріалу вчитель дає рідною мовою.
Діти згадують, що таке пряма мова, слова автора, непряма мова. Згадують порядок слів у німецькому реченні. Вчитель поміщає схему на дошку і пропонує оглянути  схему dass – речення і знайти відмінності.
-    Schaut auf die Tafel! Hier sind die Satzschemas. Was bemerkt ihr? 


1. Впр. № 3 ( стр. 80 підручника Н.Басай „Guten Tag", 2005 ). ( парами )

2.Впр. № 4 ( стр. 80 підручника Н.Басай „Guten Tag", 2005 ). ( парами )

3.Впр. № 5 (стр. 81 підручника Н.Басай „Guten Tag", 2005).(ланцюжком)


 3. Письмо

 Вчитель пропонує дітям згадати  декілька речень, що придумали діти до впр. № 1

 ( стр. 78 підручника Н.Басай „Guten Tag", 2005 ) і  записати їх при допомозі dass – речення.

Вправа виконується на дошці і самостійно дітьми в зошитах.
 
4.      Мовлення


1.     Гра « Знайди пару »


Діти витягують з шкатулки картку з словом, що сьогодні вивчалося на уроці. Ходять між дітьми і повторюють тихенько своє слово. Так утворюють вони словосполучення. Це і є поділ також на групи для мовлення.


Пари слів: 

eine Ausstellung    +    besuchen
am Strand             +    liegen
an den Strand        +    gehen
Boot                     +    fahren


 2.  Діалог в парах  „ Was machst du gut, besser, am besten? "

Вчитель пропонує згадати дітям як німецькою можна спитати « Що ти робиш добре, краще, найкраще? ». Опору ( питання ) вчитель записує на дошці.

3.  Після прослуховування пар вчитель пропонує сильним дітям сказати за допомогою dass – речення, хто що говорив. Слабшим дітям пропонується повторити або спробувати сказати самому.

 5. Мовлення

 1. Впр. № 6 ( стр. 81 підручника Н.Басай „Guten Tag", 2005 ). ( мовчки )

2. Впр. № 7 (стр. 81 підручника Н.Басай „Guten Tag", 2005).(фронтально)



ІІІ. Заключна частина уроку

1. Домашнє завдання: вивчити лексику і скласти 3 dass –речення з словами gut, besser, am besten.

2. Підсумок уроку

- Was haben wir in der Stunde gemacht?

- Was war für euch schwer?

-                         leicht?

-Also, was kann man in den Sommerferien machen?


3.Оцінювання  своєї роботи на уроці дітьми

PS:  Якщо діти справилися швидко з завданнями, а час ще залишився можна запропонувати під час підведення підсумку уроку гру „Wortpuzzle".

Робота проводиться в парах ( з сусідом по парті ). Картку з завданням отримує кожна дитина. Діти складають слова, а потім по черзі групи зачитують знайдені слова ( по 1 слову )

 
Категорія: Мажара Т.І. | Додав: вчителька | Теги: Урок, німецька. мова, програма
Переглядів: 2890 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Новини гімназії
Новини про наше життя в школі
Наш відеозал
Відеоролики про наше життя в школі
Ми тут
Куди звернутись?
Національна дитяча гаряча лінія
***
Захист прав дитини
Для Вас
Електронні журнали та електронні щоденники

free counters
Сайти вчителів






Календар
Корисні посилання
























Prezentacii.com
Ваши линейки на рабочий стол
 © Ласкаво запрошуємо  2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz
Рейтинг@Mail.ru